Verhalen van medewerkers van Hollister

Het is onze missie om de kwaliteit van leven van mensen die onze producten gebruiken, naar een zo hoog mogelijk niveau te brengen. Onze cultuur en onze onveranderlijke principes — waardigheid van de persoon, service, integriteit en rentmeesterschap — leiden ons in de beslissingen die we nemen, de manier waarop we met elkaar omgaan en de manier waarop we onze klanten van dienst zijn. Dat zorgt ervoor dat Hollister zo'n geweldige werkplek is.


Lees de verhalen van medewerkers om te ontdekken hoe het is om medewerker van Hollister te zijn. Ieder verhaal is anders. De overeenkomst in de verhalen is de gedrevenheid in wat we doen en hoe we succesvol zijn in het waarmaken van onze missie. 


Mantas

Sinds 2018 werkzaam bij Hollister Incorporated

Op dat moment voelde ik dat ik bij Hollister op mijn plaats was


Toen ik in 2018 als kwaliteitsingenieur werkte in Ballina in Ierland, reisde ik elke dag met de trein naar mijn werk. Mijn vrouw was toen zwanger en ik dacht dat ik met de trein wel op tijd zou zijn voor de bevalling. Maar het begon eerder dan verwacht en ik moest halsoverkop vertrekken. De plaatselijke 
hr-manager regelde onmiddellijk vervoer voor me, zodat ik op tijd bij de geboorte van mijn prachtige nieuwe dochter kon zijn. Ik hoefde het niet eens te vragen. En ik werkte toen pas drie weken bij Hollister!

Op dat moment voelde ik dat ik bij Hollister op mijn plaats was. Het was voor mij het bewijs dat die fundamentele waarden niet slechts woorden waren, maar dat het bedrijf echt om zijn mensen geeft. Dat blijkt ook uit de carrièremogelijkheden. Ik ben twee keer gepromoveerd en geef nu leiding aan een team van kwaliteitsingenieurs van de afdeling kwaliteitsborging, waar de kwaliteit, het materiaal en de naleving van stomaproducten wordt getest. Ik heb het gevoel dat ik op een speciale missie ben, om de levenskwaliteit van mensen met een stoma te verbeteren.

Ik fungeer daarnaast als cultureel ambassadeur. Dit houdt in dat ik twee keer per jaar de Hollistercultuur uitdraag onder nieuwe medewerkers. Ik zie dit als een manier om anderen te inspireren het juiste te doen, want voor mij staat integriteit bovenaan de lijst van fundamentele waarden, ook al is het lastiger te omschrijven dan de andere waarden. Maar in mijn beleving sluit het direct aan op mijn functie en op het doel van ons team, de kwaliteit hoog houden. Dus ik doe er alles aan om het belang van integriteit te benadrukken.

We willen onze klanten een product van superieure kwaliteit bieden, dat hun leven waardevoller en waardiger kan maken. Je moet dus altijd het juiste doen, ook al is het moeilijker en betekent het meer werk.

 

We maken het leven waardiger en waardevoller